Gerelateerde projecten
-
Eat Fashion Every Day
-
Sun & Shade
-
Healthletics
-
Verzekeringscup
-
Mystic Dahlia
-
Candy Swirl
Heslinga Uitvaartverzorging verzorgd sinds 1988 met zorg en de hoogste kwaliteit uitvaarten in de provincie Friesland. Heslinga Uitvaartverzorging had al een goede naam, maar nog geen zichtbare visuele identiteit. Met een nieuwe huisstijl kan Heslinga Uitvaartverzekering zich sterker profileren binnen de branche.
Wij zijn benaderd om deze vorm te geven. Daarbij is het belangrijk geweest om de organisatie, de branche en doelgroep te leren kennen en vervolgens daarop in te spelen. Naast de visuele identiteit is een website ontwikkeld waarop Heslinga Uitvaarverzorging mensen van informatie voorziet en vertelt wat Heslinga Uitvaartverzorging voor hen kan betekenen, wanneer er een dierbare komt te overlijden.
Bekijk de website- Branding
- Briefpapier
- Content Management Systeem (CMS)
- Corporate website
- Huisstijl
- Logo
- Visitekaartjes